Pages

Thursday, November 25, 2010

Izrada stranice

RE: Izrada stranice
(14-05-2010 09:18 PM)idss Wrote: Gosti ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje.
(14-05-2010 12:51 PM)bojanposao Wrote: Gosti ne mogu vidjeti linkove u porukama. Da bi vidjeli linkove registrirajte se ovdje. Evo usput da vam se malo pohvalim...
Stranica busovaca.net je sluzbeno puštena u rad 12.04.2010, a posto je danas 14.05.2010 recimo da je proslo mjesec dana Biggrin

Dakle rijec "busovaca" ili "busovaca" u google ima "About 311,000 results (0.13 seconds)" pojmova.
U mjesec dana sam uspio doci na drugu stranicu google.com (skoro na prvoj), a na yahoo.com sam vec na prvoj Drinking

Takodjer mnogi pojmovi upisani uz ovu rijec vode ka mojoj stranici.

Not bad? W00t


Ko zna zna. Svaka cast. Usput, kako si došao do ovih clanaka, jesi pisao sve ti?

Vecina su moji originalni, par njih je sa stranica koje stignu prvi objaviti / istraziti neku vijest ili koju nisam u mogucnosti istraziti, naravno u potpisu navedem izvor istih. www.mikroposao.com - Mali online poslovi
www.krughost.com - Moj Moneybookers Hosting

View the original article here

0 comments:

Post a Comment